//story of a young girl\\



I Wish -,-
Wednesday 6 March 2013 | 0 comment(s)


Nyte fellas ! Ouu , nampaknya semakin jarang saya UPDATE BLOG ni kan ? Dah berhabuk pun lama tak lawat BLOG ni . Kesian -,.-

ALHAMDULLILAH , interview hari tu saya telah pun berjaya . Mulanya macam tak sangka jee bila abang tu cakap TAHNIAH kat saya , yea laa saya jawab pun macam tak yakin seja hari tu bila kena terima mesti laa gelabah semacam . hha . Apa pun saya bersyukur sangat =)

So , saya kena kursus kat SELANGOR selama 2 TAHUN , lama kan ? GEMBIRA DAN SEDIH bercampur jadi satu , saya GEMBIRA dapat teruskan CITA-CITA saya tapi saya SEDIH sebab nak tinggalkan MAMA , PAPA ngan TUNANG lama sangat . Saya tak pernah pergi sejauh ni tapi demi masa depan saya kena buat juga sebab ini memang cita-cita saya dari kecil nak jadi GURU bila dah diberi peluang macam ni saya kena BERSYUKUR =)

Saya harap saya dapat buat yang terbaik nanti , yang paling saya harapkan bila saya dah berjaya nanti saya taknak LUPA dengan MAMA and PAPA yang dah banyak berjasa dengan saya , ea laa masa depan kita tak tahu apa yang akan jadi kan ? mana laa tahu saya ALPA ke LALAI ke so , saya harap saya takkan macam tu bila dah kat tempat orang .


WISH ME LUCK GUYS ! =='




Older Post . Newer Post