//story of a young girl\\



FOLLOWERS ♥ INTERVIEW
Thursday 28 February 2013 | 0 comment(s)

SALAM JUMAAT FELLAS ♥

Before saya merepek yang lebih panjang , saya nak BIG THANKS kat adik Nurliyanah Pancho bcoz dah jadi FOLLOWERS BLOG ni yang ke 300 .  Big clap untuk adik ni . hha ♥ tenkieuu sangat dik . Haaa , korang jom laa LAWAT BLOG adik comeyy sorang ni , SIMPLE jee BLOG dia tapi memang AWESOME laa kan =)



* * * * * * * * * * 


Tommorrow nak INTERVIEW untuk jadi GURU TADIKA , itu laa cita'cita saya masa kecik tau ! So , saya berharap sangat dapat kerja tu . Saya suka sangat layan budak'budak comeyy ni . auuu . Kalau tak dapat pun mayb bukan rezeki saya lagi dapat kerja . Apa pun , saya berdoa agar dapat tawaran ni , bukan senang nak cari kerja sekarang ni dah alang'alang ada offer ada baiknya saya cuba kan ? Mana tahu REZEKI saya =)

Guyss , wish me luck oke ? Mana tahu saya jadi GURU anak korang . HAHA . Merepek !







Older Post . Newer Post