//story of a young girl\\



Alhamdullilah ♥
Saturday 16 February 2013 | 0 comment(s)

ALHAMDULLILAH , hubungan yang dulunya asyik gaduh , finally kami jumpa cara penyelesaiannya . Firstly , susah nak biasakan diri dengan keadaan yang macam tu , kena tahan marah , ego , kena banyak mengalah tapi semua tu bawa hasil untuk relay kami . Dah bertunang tapi perangai kebudak-budakkan . Semoga relay kami akan KEKAL SELAMANYA .



Masa lalu buat kami jadi MATANG . Semua masalah yang datang kami anggap sebagai pengajaran sebagai langkah berjaga-jaga untuk hubungan kami masa depan . Apa pun yang paling banyak berubah DIA , tak boleh ke sana sini sendiri mesti ada dia , asal nak naik darah jee dia yang mengalah , bila nak tercetusnya perang ABAD KE-30 dia yang akan minta maaf , bila saya tak tutup aurat dia akan tegur dan setiap waktu solat dia akan ingatkan . Peranan saya tak ada kot ? btw , sifat manja saya ni amat laa terlampau sampai lawan cakap dia walaupun saya yang salah =='

That day , saya baca DIARY dia , imagine BOY ada DIARY sendiri ? hho . Kat situ saya boleh tahu isi hati dia yang sebenar bukan dibuat-buat tapi lahir dari hati yang paling dalam kot ? rasa nak nangis jew masa baca DIARY tu , tak sangka sampai macam tu dia sayang saya . Sanggup berkorban apa saja .

Happy dapat kembalikan hubungan pertunangan kami dengan baik macam ni , walaupun masih banyak cabaran yang akan kami hadapi lepas ni dan kami tak tahu apa yang akan jadi lepas ni pulak . Apa pun kami nak kekalkan hubungan ni sampai kami KAHWIN nanti so , kalaupun masalah tu akan timbul masa akan datang jangan laa sampai kami putus tunang pulak . Kena hadapi dengan matang .__.


YA ALLAH , JIKA DIA ADALAH JODOHKU ERATKAN LAH HUBUNGAN KAMI JANGAN PISAHKAN KAMI . JIKA DIA BUKAN JODOHKU BERILAH KAMI JALAN AGAR TIDAK SALING MENYAKITI . AMIN 


Guys , doakan semoga hubungan kami yang terjalin ni akan kekal sampai bila-bila . Happy for us 




Older Post . Newer Post