//story of a young girl\\



Usap-Usap Mata -,-
Thursday, 29 November 2012 | 1 comment(s)

Assalamualaikum dan Selamat Malam -,-

Aigooo , baru berapa hari tak buka BLOG rasanya macam daa bertahun plak *cehhh* HAHA . Sihat tak ? Harap sihat laa hendaknya ea . BTW , datin baru balik dari KENDURI terus jee buka BLOG *rindu tetiba*  Oke , Sejak akhir-akhir ni terasa penat laa juga , kenapa ? sebab kakak sepupu datin akan melangsungkan perkahwinan pada 03.12.2012 ni , so , memandangkan semuanya dibuat dirumah datin , tuan rumah harus memainkan peranan juga kankankan ? tu laa pasal penat . Laaaaa , trep datin plak yang nak kawen kan ? HAHA . 

Hmp , banyak sangat keluarga berkahwin tahun ni dan almari pun penuh dengan baju baru . HAHA . Harap semuanya akan berjalan lancar *dupdupdupdup* tak lama lagi tu  *menghitung hari* 

So , dalam masa ni agaknya datin akan tinggalkan dunia BLOG seketika then akan kembali selepas acara perkahwinan tu INSYALLAH , yang penting korang jangan lupa kat datin sorang ni plak . Tengok-tengokkan BLOG datin tau ! manatau ada orang nak BAKAR BLOG ni semasa ketiadaan datin nanti , HAHA *merepek* 

Oke laa , mata pun daa ngantuk . Tidur laaa -,-



To my cuzzy : SELAMAT PENGANTIN BARU , Moga cepat-cepat dapat anak , HAHA ! 






Older Post . Newer Post