//story of a young girl\\



♥ My Mistake | SORRY :( ♥
Thursday 18 October 2012 | 0 comment(s)


Hyee Fellas ,


Hmp , nak mula macam mana erk ?
actually , benda ni tak laa besar sangat sebesar gajah tu
tapi ini amat memeningkan saya tau ! hmp :(
kalau di pikir balik buat saya sedih jerr ! malas nak pikir sebenarnyaa ,
tapi nak tak nak kena pikir jugaa .
Tak tahu siapa yang mulakan semua ni , tak tahu nak salahkan siapa .
otak saya tengah BLANK ! hurm :(

That day , kitaurank taklaa pikir benda ni akan jadi , 
just nak cakap apa yang terluah kat hati 
[ i lurve eu | i lurve eu too ] , tandanyaa kita saling merindui ,
tapi , bila tengah malam menjelang jee , kitaurank merapuh sampai 
terluah isi hati sebenar , saya yang mula kan kali sampai boleh buat dia terluka ,
saya cuma nak cakap , saya nak minta maaf kat awak .
saya tak sangka itu yang saya cakap , saya terus tinggalkan text macam tu
jee , tanpa BOBO dia [ . . . . nyte , kbaiii ] , jahat kan ?
bila saya tidur , dia text saya rupanya but pagi-pagi baru terbaca ,
nak nangis di buatnyaa , dia nyatakan dia sayang saya sangat-sangat ,
tak mahu kehilangan and whatever ! ! !
Saya tahu saya salah , tapi jangan laa sampai tak text saya 3 hari ,
RINDU tau ! hurm :(

Harap awak maafkan saya :(








Older Post . Newer Post