//story of a young girl\\



♥ Kawen Muda [Syafik & Yana] ♥
Monday, 15 October 2012 | 0 comment(s)


Haii Guyss , 
Tetiba ada MOOD nak taip POST :)

Hmp , baru-baru ni saya ada laa menjelajah sekitar internet , HAHA
so , saya buka YOUTUBE , ternampak plak video KAWEN :)
Tak tahu laa , mayb benda ni dah lama , cuma saya jee baru nampak ,
HAHA , jarang daa buka internet ,
Syok nyaa durank , muda-muda lagi dah kawen . Hmp ,
Yang lelaki tu , namanya SYAFIK (16TAHUN) 
dan yang pompuan tuh YANA (14 TAHUN) , wow !
mayb , ada kebaikan nya kawen awal macam ni , 
sebab dapat kurangkan berlaku maksiat , tengok jee ,
banyak daa berita pasal buang bayi , padahal yang bayi tak berdosa pun ,
kejamm ! 
By the way ,
Kita doakan mudah-mudahan perkahwinan mereka akan berkekalan :)





Cakap pasal kawen ni , kakak sepupu saya nanti nak kawen :)
setelah dah lama bertunang , 
wawawawawawa , tak sabar rasanya nak tunggu hari yang mengembirakan 
macam tuh , 
So , kitaurank akan kehilangan satu ahli GENK PENGUMPAT , HAHA
Sama-sama laa nantikan hari tuh tibaa yee :)

Okey guyss , masa tuk BLOGWALKING :)
see yaa , Muahhh Muahhh :)






Older Post . Newer Post