//story of a young girl\\



♥ I LOVE EU | I MISS EU ♥
Friday, 19 October 2012 | 0 comment(s)


Selamat Malam Fellas :)

Hurm , Mata saya nampaknya taknak tertutup , 
so , saya rasa ada baiknya buat POST malam-malam macam ni ,
bertemankan hantu di sebelah , HAHA .
[ Ada betul-betul lari juga kan kan kan ? ]

Tak tahu kenapa , terasa rindu sangat dengan manusia yang tersayang itu ,
mayb , daa one week kitaurank tak TEXT . hmp ,
kenapa erk ? besar sangat kee salah aku ? 
Tak tahu macam mana nak mula , otak pun daa mulai BLURR !
dia tak rindu aku ke ? dadadadadada , malam-malam macam ni 
plak keluar jiwang nya . HAHA :)
Saya cuma nak dia tahu , saya rindu dia sesangat ! Ngee :)
Someone , bagitahu kat dia . HAHA ! LOL !

Btw , 
lama kelamaan naik bosan juga duk rumah jee ,
makin chubby badan aku nanti , HAHA 
Makan jee , bila laa nak dapat kerja erk ? Hurm :(











Older Post . Newer Post