//story of a young girl\\



♥ Gila BLOG ! ♥
Friday 19 October 2012 | 0 comment(s)


Hyee Fellas | Selamat Malam :)

Seperti biasa , rajin saya akan datang lagi pada malam ini , HAHA
Sejak akhir-akhir ni , daa selalu saya pigi buka BLOG ,
FACEBOOK saya , entah tercicir kat mana ? HAHA , daa malas nak buka ,
buka pun kadang-kadang , kalau ada masa terluang jee , buka BLOG terus :)
Kesian kat FACEBOOK aku tu , dah nangis kut ? HAHA

Nampak perubahan ? alaa , tukar BACKGROUND jee , 
balik-balik tukar daa naik bosan menatap BLOG ni , HAHA
Cantik tak ? daa merata dunia saya cari BACKGROUND yang cantik 
hasilnya , ni laa menjadi pilihan :)

BTW ,
Daa lama rasanya tak terima TEXT ataupun CALL dari sii TuTttttttt . . . . .
Hmp , [ i miss eu sayank ] :(

Oke laa , mama daa bising tu , suruh masak kat dapur , HAHA
Nanti korang rasa masakan saya tau ! Ngee 

BABAI :)







Older Post . Newer Post