//story of a young girl\\



♥ Eh ! Nama kita Sama Laa ♥
Monday, 15 October 2012 | 2 comment(s)


Hallo Guyss :)
Rajin saya Taip ENTRY hari ni . HAHA 
Tengok gambar tuh , banyak sangat muka saya tau ! 
kembar kot , HAHA :)

Dalam dunia ni , banyak sangat orang sama nama kan ?
Kekadang malu juga bila sama nama ni ada dalam satu acara yang diadakan 
Lain orang di panggil lain orang yang menengok . HAHA
pernah tak alami semua ni ? mesti pernah kan ?
rasa macam nak tukar nama jee , nasib laa tak boleh . HAHA
kalau tak dah lama tukar nama sendiri . 
Btw , saya suka nama PARENTS ngan ARWAH NENEK bagi ni ,
cantek macam tuannya , HAHA [ nampak sangat perasannya ]
Maluuu :)

Hari tu kan , saya jalan tau ! 
so , ada laa satu untie tu panggil nama saya , tapi tak dengar ,
tapi yang satu gurl tuh pulak laa yang datang menjawab ,
eehh , terus yang untie pun dengan selamba bercakap 
" BUKAN KAU , SI ANIS ! " maka , yang gurl tu pun ANIS juga yang nama .
HAHAHAHA . yang gurl pun tersengih daa , 
untie ni pon , daa ada ANIS kuasa II datang menolong , nak juga ANIS yang ini . 
HAHA , gara-gara tu , aku mulai rapat dengan tuh gurl :)
Dah pun jadi kembar . HAHA 
Paduhh !

Terimass sudi baca :) 
saya Out dulu , BABAI :)





Older Post . Newer Post