//story of a young girl\\



♥ Semuanya Berubah =,= ♥
Monday 27 August 2012 | 0 comment(s)


Tetiba hari ini nak mencoretkan sesuatu di sini ,
Terasa sangat sedih bila ada sesuatu yang mengganggu HATI dan FIKIRAN ,
tapi ndak tahu apa ?!?

Sejak sudah menjadi tunang orang nieyh , semua keadaan menjadi berubah ,
semua yang dulu biasa di buat , sekarang berbeza sangat !
Mahu berjalan dengan kawan , mesti laa di control takut di cakap-2 orang , 
yeahlaa , mulut orang nieyh susah maok di tutup kan ?
Keadaan ini , buat aku ndak selesa dan sangat membosankan aku !
BRrrrr ! baru aku tahu payahnya menjadi tunang orang !
Orang cakap BEST sebab dapat bersama orang tersayang , tapi hati yang bertunang nieyh 
ndak di tahu baa kan , hish !

Walau sudah bertunang , tapi cabaran tuh makin mendatang bila berjauhan macam ni ,
hmpp , semuanya jadi serba tak kena , berubah sangat keadaan hidup nieyh !
Kekadang , macam taknak teruskan semua ni , tapi , keluarga yang susah ,
Pening derr !

Bila tengok kawan-2 dapat jalan-2 , jeles yang teramat sangat !
nasib laa papa dengan mama still benarkan aku berjalan walaupun tak selalu macam dulu ,
hanya papa dengan mama sejaa yang paham ,
Tengss papa , tengss mama =)



[Jiwa kacau ini , HAHA]


Tak sedar , cepat masa berlalu kan ? hujung bulan 9 nieyh , 
keluarga kedua-2 pihak akan berjumpa setelah genapnya 3 bulan tempoh bertunang =)
Haduyaii ! dapat kaa aku jadi ISTERI yang baik ? Dapat kaa aku jadi MENANTU yang baik ?
netaw laa dengan sikap ku yang mac budak-2 nieyh ! 
Aku harap , tempoh tuh akan berlanjutan sehingga kami berdua sedia =)







Older Post . Newer Post