//story of a young girl\\



♥ Sahabat Ku [INTAN] ♥
Thursday 16 August 2012 | 2 comment(s)


Assalamualaikum dan Selamat Malam , 

Nieyh baru selesai tulunk mama buat kuih , HAHA =)
Daripada diam-2 baek Update Blog kan ?!?
Tiba-2 teringat kat kawan saya yang palink BESTIE dengan saya 
walaupon kami lama terpisah =)

Pada 02 JULY 2012 [ISNIN]
kawan saya nieyh terlibat dalam kemalangan jalan raya yang amat-2 
perit rasanya , tanpa dia minta tapi eytOo yang terjadi ,
Sepanjang dia berada di hospital tidak sekali aku melawat dia , 
bukan tak mahu melawat , tapi keadaan yang tidak mengizinkan .
Aku sentiasa mendoakan semoga dia cepat sembuh ,

Mulanya aku tak tahu bahawa kawan aku yang kena langgar tuh ,
tapi , bila-2 kawan-2 yang laen inform eytOo 'c DAYA , air mata ku mengalir dan 
berharap 'DAYA tuh bukan c INTAN !
Macam maok pengsan mendengar berita macam tuh ,
apalagi bila kami baru berjumpa pada hari pertunangan aku tuh ,
ramai yang cakap , tiada peluang untuk hidup 
terus aku teringat "Baru kelmarin dia peluk aku begitu erat , bergurau bersama ,
adakah ini tandanya ? 
Ya Allah , aku sentiasa berdoa agar tuhan memberi dia peluang untuk hidup 
Berkat doa semua kawan-2 , Alhamdulillah , dia mac selamat .

Berat mata yang memandang , berat lagi bahu yang memikul ,
bila kawan-2 yang lain datang melawat dan bagitahu yang dia mac boleh 
tersenyum , aku turut gembira walaupun aku tak berada di sisinya saat itu .
Cuma pinggangnya yang terasa sakit ,
Harap , dia terus tabah menjalani hari-2 yang di laluinya ni .
Bukan mudah membiasakan diri , tapi , aku tahu dia tabah .

Semoga kawan ku cepat sembuh dan boleh terus bersekolah seperti yang di inginkannya ,

AMIN =)


[Bestie `INTAN]

Sekelip mata semuanya berubah , harap kawan ku nieyh akan terus tersenyum !
Mac ramai yang sayang dia =)

Miss eu so much ! 






Older Post . Newer Post