//story of a young girl\\



♥ Jalan-Jalan RAYA ♥
Tuesday, 28 August 2012 | 0 comment(s)

Yeah , kami sangat seronok jalan bersama =)
HAHAHAHAHAHA ,

Haa , RAYA nie dapat raya dengan kawan-2 baru yang mank siot !
Seronok sangat , durank-2 mank ENJOY giler !
Perjalanan kami yang bermula dari jam 1 sampai jam 10 malam ,
Ngox kan ? HAHA 
Rumah sikit seja kami serbu tapi yang perjalanan lama sangat ,
kalau sudah terjumpa kawan , banyak la cerita kan ? nah , sebab tuh lambat balik .

Bayangkan , setiap rumah yang kami pergi pastinya PEJABAT POS durank kami serbu ,
sebab sakit perut , sejuk lagi , hujan-2 pun mok berjalan juga ,
demi nak gembirakan suasana =)


[Wan , Meoja , aku , Sera]


[Wan , Meoja , aku & Zazar]


[Zazar , Sera & Ejie]


[Sera Dan Aku]


Perut pun dah kenyang , hati pun dah senang , HAHA 
So , kami pun balik laa . ngee =)
Yang best tuh , aku dapat kenal dengan kawan-2 baru , giler !
Btw , aku rindu saat macam tuh dengan kawan-2 yang dulu (5DAHLIA)
kalau boleh , aku mahu dengan durank selalu , HEHE 
tapi durank , ada yang baru , yang lama di lupakan . Never mine =(








Older Post . Newer Post