//story of a young girl\\



♥ Hari Pertunangan [ANISAMIR] ♥
Tuesday 14 August 2012 | 0 comment(s)

Assalamualaikum Dan Selamat Pagi ,

Waa , ary nieyh awal saya buat entry , lepas sahur terus update 
yeah lar , dah lama tak update blog nieyh ,
Buzy terus . . . . .  =)

Harap semua sihat laa yee =)
Sepanjang saya tak update blog nieyh , macam-2 yang saya alami ,
ada yang best , ada yang sedih semua bercampur menjadi satu .
Yang boleh dilakukan bersabar yee .

Haaa , nak stury ckit , pada 01 july 2012 [AHAD] 
saya telah pun bertunang dengan boy saya yang tersayang tuh ,
Macam tak sangka saya akan jadi milik orang seawal nieyh ,
mayb , dah sampai jodoh kot ! hehe
Cuma rasa sedih sikit bila kawan-2 tak datang pada hari pertunangan tuh ,
hurm , ramai yang salah sangka kenapa kitaurank tunang awal ,
bukan sebab yang bukan-2 lar ! hish ,
mulut orang nieyh susah nak kena tutup kan ?

Kat bawah nieyh ada gambar tyme saya bertunang , 
sikit jee bule upload , hhe =)




[Bidak muka kami !]


[Belum ready ambil gambar , HAHA]


[Aww , pendek saya taw !]


[Lepas sarung cincin , kena cium , yeyy !]


Guyss ! jangan lupa doakan kebahagian kami yee , hehe
Semoga berkekalan , AMIN =)

# Flying kiss skit , rindu kat korang ! HAHA =) 





Older Post . Newer Post